Понеделник, 06 Ноември 2017 | Пуканки

Спотът е озаглавен "Порастване" и е дело на известната рекламна агенция Wieden + Kennedy Портланд

Докато хиляди се редиха на опашки в продължение на 8 и повече часа, от 4 ч. сутринта, пред Apple Store по света, за да си купят новия iPhone X, водещият конкурент на Apple на пазара на смартфоните - Samsung, реагира със забавляваща реклама.

Компанията пусна видео със смешни истории за млад мъж. То осмива цялото десетилетие на развитие и притежаване на iPhone-ите, от постоянното падане на батериите им, през липсата на място за съхранение на снимките в тях, до блокирането при намокряне с вода и използването на писалка върху телефона (с което героят изглежда смешно, когато се запознава с  момиче в колежа се налага да запише номера й).

На финала си рекламата завършва с призив зрителите да обновят техниката си и да преминат на следващото ниво в личните си телефони, а именно като минат от iPhone на Samsung Galaxy.

Спотът е озаглавен "Порастване" и е дело на известната рекламна агенция Wieden + Kennedy Портланд. Той рекламира цялата серия смартфони на Samsung - Galaxy S8, S8+ и Note 8.

Ето и видеото.

Източник: menager.bg

ARTday.bg

Следвайте ни във Фейсбук на https://www.facebook.com/ArtDay.bg/

СПОДЕЛЕТЕ

Свързани публикации (по етикет)


Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на ARTday.bg, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на ARTday.bg, с посочване на източника и добавяне на активен линк към www.artday.bg

Контакт с нас:

За реклама, изпращане на публикации и съобщения: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.m
телефон: 0888 002 298
ARTday.bg - всички права запазени. © 2017