FACEBOOK | Два милиарда потребители и нов облик на социалната мрежа

Html code here! Even shortcodes! Replace this with your code and that's it.

Споделете, харесайте, последвайте ни:

Компанията изрази волята си да сътрудничи с традиционните медии за борба с фалшивите новини

Ръководителят и съосновател на Фейсбук (Facebook) Марк Зукърбърг обяви снощи, че социалната мрежа вече е достигнала прага от 2 милиарда потребители, предаде Франс прес.

Прагът от 1 милиард потребители бе прехвърлен през октомври 2012 година.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Създаден през 2004 година, Фейсбук се превърна в интернет гигант и разрастването му не отслабва, най-вече благодарение на рекламата, която е основна част от приходите му. Чистата му печалба скочи с над 75 процента до 3 милиарда долара през първото тримесечие, а оборотът му се е увеличил с 49 на сто до 8 милиарда долара.

Групата купи други технологични компании, сред които Инстаграм (Instagram), УотсАп (WhatsApp) и Окюлъс (Oculus) и се впусна във виртуалната реалност и изкуствения интелект.

Като доказателство за волята си да се диверсифицира, Фейсбук ще предава на живо мачовете от шампионската лига за американските потребители чрез страницата Фокс Спортс (Fox Sports), стана известно вчера.

В понеделник групата съобщи, че започва да продуцира различни предавания, сериали и телевизионни игри. През 2016 година тя се впусна и в онлайн търговията.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Сега 33-годишният Марк Зукърбърг иска да постигне още повече и да повлияе на облика на социалната мрежа. „Напредваме, за да свържем цял свят, а сега работим, за да направим света по-близък, да обединяваме хората“, написа той в собствената си страница в мрежата.

Младият човек започна и обиколка в Съединените щати, за да чуе „надеждите и проблемите“ на американците, с което силно наподоби избирателна кампания. Някои медии твърдят, че е хвърлил око на Белия дом – след няколко години – но той отрича.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Фейсбук изглежда иска да бъде повече в „общност“, а не технологична компания, изтъква анализаторът Брайън Блау.

Компанията изрази и волята си да сътрудничи с традиционните медии за борба с фалшивите новини.

ARTday.bg

Следвайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/ArtDay.bg/

spot_imgspot_img

ПОСЛЕДНО

Ръдиард Киплинг: Никога не гледай назад или ще паднеш по стълбите

Джоузеф Ръдиард Киплинг се появява на бял свят през 1865 г. в Бомбай, Индия, в семейство на декоратор и скулптор. Ранното си детство прекарва...

Домна Ганева и Николай Бинев – в името на любовта

Няма ги вече и Николай Бинев и Домна Ганева. Той си отиде на 8 декември 2003-а, а любимата му съпруга – на 30 декември...

Иван Андонов: Доставя ми удоволствие да не преча на другите

Иван Асенов Андонов е български киноактьор и филмов режисьор. Известен е като режисьор на знаменити български филми като „Дами канят“, „Опасен чар“, „Вчера“ и...

Ти преди всичко

"Цел на всеки живот е самоусъвършенстването. Да изяви напълно своята същност. В наше време хората изпитват страх от самите себе си. Те забравят своя...

Райнер Мария Рилке: Бъди търпелив към всичко, което е останало без отговор в сърцето ти,  и се опитай да обичаш самите въпроси

В немската езикова култура някои го поставят веднага след Гьоте. Роден е на 4 декември 1875 г. в Прага. Умира от остра левкемия малко...