FACEBOOK | Два милиарда потребители и нов облик на социалната мрежа

Html code here! Even shortcodes! Replace this with your code and that's it.

Споделете, харесайте, последвайте ни:

Компанията изрази волята си да сътрудничи с традиционните медии за борба с фалшивите новини

Ръководителят и съосновател на Фейсбук (Facebook) Марк Зукърбърг обяви снощи, че социалната мрежа вече е достигнала прага от 2 милиарда потребители, предаде Франс прес.

Прагът от 1 милиард потребители бе прехвърлен през октомври 2012 година.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Създаден през 2004 година, Фейсбук се превърна в интернет гигант и разрастването му не отслабва, най-вече благодарение на рекламата, която е основна част от приходите му. Чистата му печалба скочи с над 75 процента до 3 милиарда долара през първото тримесечие, а оборотът му се е увеличил с 49 на сто до 8 милиарда долара.

Групата купи други технологични компании, сред които Инстаграм (Instagram), УотсАп (WhatsApp) и Окюлъс (Oculus) и се впусна във виртуалната реалност и изкуствения интелект.

Като доказателство за волята си да се диверсифицира, Фейсбук ще предава на живо мачовете от шампионската лига за американските потребители чрез страницата Фокс Спортс (Fox Sports), стана известно вчера.

В понеделник групата съобщи, че започва да продуцира различни предавания, сериали и телевизионни игри. През 2016 година тя се впусна и в онлайн търговията.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Сега 33-годишният Марк Зукърбърг иска да постигне още повече и да повлияе на облика на социалната мрежа. „Напредваме, за да свържем цял свят, а сега работим, за да направим света по-близък, да обединяваме хората“, написа той в собствената си страница в мрежата.

Младият човек започна и обиколка в Съединените щати, за да чуе „надеждите и проблемите“ на американците, с което силно наподоби избирателна кампания. Някои медии твърдят, че е хвърлил око на Белия дом – след няколко години – но той отрича.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Фейсбук изглежда иска да бъде повече в „общност“, а не технологична компания, изтъква анализаторът Брайън Блау.

Компанията изрази и волята си да сътрудничи с традиционните медии за борба с фалшивите новини.

ARTday.bg

Следвайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/ArtDay.bg/

spot_imgspot_img

ПОСЛЕДНО

Първата целувка с него

Разделиха се по негово желание. Тя седеше на пейка в парка и го гледаше как се отдалечава и напуска живота ѝ завинаги. Сърцето ѝ...

Орлин Горанов празнува „50 години магия“ на сцената с турне и бляскав концерт-спектакъл в зала 1 на НДК

Орлин Горанов ще отбележи 50 години на сцената с турне и концерт-спектакъл на световно ниво в зала 1 на НДК на 19 ноември. Един...

Дафни дю Морие: Няма връщане назад в живота. Няма втори шанс.

Съмнявате ли се, че една миловидна английска аристократка може да всява ужас, достоен за майстор на съспенса като Хичкок? Е, повече недейте. Пример за...

Лекция за Майстора спасява от рухване гарата в любимото му село

В балетната зала на Народно читалище „Алеко Константинов 1897“ на ул. „Оборище“ 73 в столицата на 22 април от 19.00 ч. ще се състои...

Ди Каприо играе Синатра в новия филм на Скорсезе

Мартин Скорсезе ще режисира биографичен филм за Франк Синатра, в който главната роля ще се изпълнява от Леонардо ди Каприо. 81-годишният режисьор работи по...