Двама популярни испански блогъри хвалят Пловдив

Html code here! Even shortcodes! Replace this with your code and that's it.

Споделете, харесайте, последвайте ни:

В статията, озаглавена „8 причини да посетите България“, те споделят, че са очаровани от културата и страната

Двойка популярни испански блогъри, пишещи на тема пътуване и приживяване, посетиха Пловдив през месец юли по време на обиколката из България. Визитата им в града под тепетата се осъществи по линия на партньорството между пловдивското Общинско предприятие „Туризъм“ и габровския туристически офис. Гостите признаха, че преди да дойдат в страната ни, не са имали кой знае какви очаквания, но са останали очаровани от хората, културата, природата и историята ни.

Първата им статия вече е факт и носи заглавието „ 8 причини да посетите България“. В нея Пилар и нейният спътник изброяват 8 причини, поради които България трябва непременно да бъде посетена от испанските туристи. Те започват статията с информацията, че през 2019 г., Пловдив ще бъде Европейска столица на културата и поради изключително лесната достъпност, това е прекрасен повод да се посети града. Публикуват и линк към страницата за туризъм на град Пловдив.

Блогърите изреждат като предимства на дестинация България розите и лавандулата, вкусната храна, изкуството и древната историята още от тракийско време, манастирите и църквите и не на последно място – съчетанието от космополитност, безопасност и достъпни цени.

Резултат с изображение за къща клианти
Къща „Клианти“

По време на визитата си в Пловдив, блогърите успяха да разгледат Стария град, като останаха особено силно впечатлени от Античния театър, къща Клианти и Небет тепе. Вечерта прекараха изучавайки уличките на квартал Капана, а на другия ден разгледаха храмовете на града. В продължение на контактите и партньорството с екипа на ОП „Туризъм“ испанците разкриха, че следващата им статия ще включва подробно описание на маршрута им в България, а през есента ще подготвят статия, специално за Пловдив – Европейска столица на културата 2019. Снимайки се за спомен пред обемните букви с надписа „Пловдив 2019“ на стълбите на Каменица на главната улица (заглавната снимка), те споделят и впечатленията си от сполучливото лого на проекта.

По информация на работещите в ТИЦ-те към ОП „Туризъм“, през първото шестмесечие на 2017 г. се отчита осезаем интерес към дестинация Пловдив от страна на испанските туристи, които вече са на едно от първите места по посещение.

ARTday.bg

Следвайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/ArtDay.bg/

spot_imgspot_img

ПОСЛЕДНО

За добротата една прегръдка стига

За изкуството съдник е историята, а за нашите дела – времето. Животът е твърде кратък и ние непременно трябва да се учим да бъдем...

Най-впечатляващите тоалети на церемонията по встъпване в длъжност на Тръмп

Церемонията по встъпването в длъжност на Доналд Тръмп отмина, но блясъкът на модата, демонстриран на нея, се коментира и днес в редица агенции и...

Любов от раз: Джордж Харисън и Пати Бойд

На днешния ден, 21 януари, през 1966 година се случва сватба, която няма как да не предизвика интерес. Под венчило минават Джордж Харисън и...

Дейвид Линч: Ние сме създадени, за да бъдем щастливи!

Стилът му е лесно разпознаваем, защото е неповторим – „Човекът слон“,“ Дюн“, „Синьо кадифе“, „Диво сърце“, „Изгубената магистрала“, „Мълхоланд Драйв“ са част от филмите,...

Светецът Евтимий Търновски

"Защото кой народ, сроден с българския по реч, не прие неговите писания, неговите учения, труда и потта на този, който вместо с нозе да...