Ако искате да живеете по-дълго, пийте бира

Html code here! Even shortcodes! Replace this with your code and that's it.

Споделете, харесайте, последвайте ни:

До този извод стигат нидерландски учени от университета в Маастрихт

Пивото често има лоша репутация като виновник за бирени шкембета и проблеми с черния дроб. Ново нидерландско изследване, свързващо всекидневната консумация на малки количества бира с дълголетие, със сигурност ще зарадва поклонниците й, пише в. „Дейли стар“.

Резултат с изображение за „beer“

Авторите на проучването от университета на Маастрихт са установили, че за мъжете, които пият по халба бира на ден, шансът да доживеят до 90-годишна възраст е с 81 процента по-голям, отколкото за въздържателите.

Изследователите са установили също, че за почитателките на пивото вероятността да посрещнат деветото си десетилетие е с една трета по-голяма.

Резултат с изображение за „beer“

За целите на проучването са били анализирани алкохолните привички на 5500 души, наблюдавани в продължение на две десетилетия.

Специалистите са открили, че умереното количество алкохол е полезно за сърцето.

Резултат с изображение за „beer“

„Въпреки установената позитивна връзка между консумацията на бира и дълголетието при мъжете и жените, резултатите не бива да се тълкуват като покана хората да се втурнат навън и да започнат да се наливат“, предупреждават авторите, припомняйки вредата от прекомерното количество алкохол.

ARTday.bg

spot_imgspot_img

ПОСЛЕДНО

12 август е денят, в който Слънцето изчезва: Всичко за историческото затъмнение

На 12 август 2026 г. Земята става свидетел на едно от най-вълнуващите и дългоочаквани космически събития на десетилетието – пълно слънчево затъмнение. Луната ще...

Мариус Куркински е с главна роля във фентъзи драма

Камерата на нов филм с участието на театралната звезда Мариус Куркински ще се завърти на 14 август. Режисьор и сценарист на "Софѝя" е Димитър Радев....

Не е важно какъв си, важното е да си добър човек ~ Ванга

Вангелия Пандева Гущерова се ражда на 31 януари 1911 година в Струмица. През 1923 г. баща ѝ Пандо Сурчев със семейството си отишъл за...

Твоят дъх върху мен

"Не ми пука, че ще умра - единственият ми страх е, че ти ще умреш. Далеч по-важен от каквото и да било, от каквато...

„Ти ме повика, живот…“ – ретроспективна изложба за Михаил Белчев

Биографична фотоизложба, посветена на поета, композитор и певец Михаил Белчев (1946-2026) ще бъде открита от 19.00 часа на 13 август, когато се навършват 80...