FACEBOOK | Два милиарда потребители и нов облик на социалната мрежа

Html code here! Even shortcodes! Replace this with your code and that's it.

Споделете, харесайте, последвайте ни:

Компанията изрази волята си да сътрудничи с традиционните медии за борба с фалшивите новини

Ръководителят и съосновател на Фейсбук (Facebook) Марк Зукърбърг обяви снощи, че социалната мрежа вече е достигнала прага от 2 милиарда потребители, предаде Франс прес.

Прагът от 1 милиард потребители бе прехвърлен през октомври 2012 година.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Създаден през 2004 година, Фейсбук се превърна в интернет гигант и разрастването му не отслабва, най-вече благодарение на рекламата, която е основна част от приходите му. Чистата му печалба скочи с над 75 процента до 3 милиарда долара през първото тримесечие, а оборотът му се е увеличил с 49 на сто до 8 милиарда долара.

Групата купи други технологични компании, сред които Инстаграм (Instagram), УотсАп (WhatsApp) и Окюлъс (Oculus) и се впусна във виртуалната реалност и изкуствения интелект.

Като доказателство за волята си да се диверсифицира, Фейсбук ще предава на живо мачовете от шампионската лига за американските потребители чрез страницата Фокс Спортс (Fox Sports), стана известно вчера.

В понеделник групата съобщи, че започва да продуцира различни предавания, сериали и телевизионни игри. През 2016 година тя се впусна и в онлайн търговията.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Сега 33-годишният Марк Зукърбърг иска да постигне още повече и да повлияе на облика на социалната мрежа. „Напредваме, за да свържем цял свят, а сега работим, за да направим света по-близък, да обединяваме хората“, написа той в собствената си страница в мрежата.

Младият човек започна и обиколка в Съединените щати, за да чуе „надеждите и проблемите“ на американците, с което силно наподоби избирателна кампания. Някои медии твърдят, че е хвърлил око на Белия дом – след няколко години – но той отрича.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Фейсбук изглежда иска да бъде повече в „общност“, а не технологична компания, изтъква анализаторът Брайън Блау.

Компанията изрази и волята си да сътрудничи с традиционните медии за борба с фалшивите новини.

ARTday.bg

Следвайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/ArtDay.bg/

spot_imgspot_img

ПОСЛЕДНО

Мъдростта на опита

„Всяко ясно обяснение винаги ме е убеждавало, всяка учтивост ме е покорявала, а всяко щастие почти винаги ме е правело мъдра. И само с...

Хенри Милър: Най-голямата лъжа е да обещаеш да обичаш един човек цял живот

Хенри Милър е роден на 26 декември през 1891 г. в Ню Йорк. Отказва се от следване в университета, сменя множество професии. Установява се...

Зачатието – свято. Рождението – с писък.

Тъй рече Виктор във деня на Йосиф И мисля за Бащата. И за бащата мисля. Зачатието – свято. Рождението – с писък. Грехът е първороден, а ти,...

57 години без смеха на Чудомир

„Не съм от тия, как’Сийке, ама…” Накарахме ли ви да се усмихнете?! То си е за смях, защото всички се улавяме да повтаряме репликата,...

Карел Чапек: Нищо не е по-странно за човек от собствения му образ

Карел Чапек се ражда в градчето Мале Сватоньовице, по онова време намиращо се в пределите на Австро-унгарската империя, на 9 януари 1890 година. Момчето се...