Спотът е озаглавен „Порастване“ и е дело на известната рекламна агенция Wieden + Kennedy Портланд
Докато хиляди се редиха на опашки в продължение на 8 и повече часа, от 4 ч. сутринта, пред Apple Store по света, за да си купят новия iPhone X, водещият конкурент на Apple на пазара на смартфоните – Samsung, реагира със забавляваща реклама.
Компанията пусна видео със смешни истории за млад мъж. То осмива цялото десетилетие на развитие и притежаване на iPhone-ите, от постоянното падане на батериите им, през липсата на място за съхранение на снимките в тях, до блокирането при намокряне с вода и използването на писалка върху телефона (с което героят изглежда смешно, когато се запознава с момиче в колежа се налага да запише номера й).
На финала си рекламата завършва с призив зрителите да обновят техниката си и да преминат на следващото ниво в личните си телефони, а именно като минат от iPhone на Samsung Galaxy.
Спотът е озаглавен „Порастване“ и е дело на известната рекламна агенция Wieden + Kennedy Портланд. Той рекламира цялата серия смартфони на Samsung – Galaxy S8, S8+ и Note 8.
Ето и видеото.
Източник: menager.bg
ARTday.bg
Следвайте ни във Фейсбук на https://www.facebook.com/ArtDay.bg/