Няма творчески климат в Холивуд. Филмите не са творчество, а стока.
В определен момент, когато гледаш репортаж по телевизията за война, се питаш:това истина ли е или…
Настоящият момент можеш да разбереш лесно, но да го оцениш правилно е много трудно.
Не винаги това, което виждаш, е това, което става в реалноста.
Нужно е да вярваш в себе си и да се доверяваш на интуицията си. Това е сложно, понеже в наши дни кино-бизнесът се базира на страха.
Днес ние живеем в нова реалност – виртуалната реалност на новинарските телевизионни програми.
Информацията се изопачава по всяко време и навсякъде.
Ако си талантлив, много ще ти се прощава. Но ако при това си и побъркан, какво ще направиш?
Всеки фрагмент на реалността е опакован така, че удобно да се интегрира в общия развлекателен поток.
Бизнесът е над политиката.
В Холивуд е пълно с невротици, но не мисля, че при нас те са повече, отколкото във всеки друг бизнес.
Развлекателността е станала главно условие за всеки репортаж.
Големите корпорации са погълнали производството. Те могат да смажат и стрият на прах всяко творческо свободомислие.
За мен главното е да правя кино така, както искам да го правя.
Идиотите се стараят да се намесват в моята работа, но никога не променям нещо, ако самият аз не съм съгласен с с тях.
ARTday.bg
Следвайте ни във Фейсбук на https://www.facebook.com/ArtDay.bg/