Нашите сънародници все повече избягват Черно море като опция за летен отдих
Стартира мащабна рекламна кампания на България в съседните страни, като целта е да бъде удължен сезонът и да бъдат привлечени повече гости през септември, каза днес служебният министър на туризма Илин Димитров, който се срещна в комплекс „Златни пясъци“ с представители на бранша от Варненско. По думите му кампанията ще бъде насочена и към вътрешния пазар, за да посетят българите родното си Черноморие.
Освен в съседните държави на Балканите, ще бъде направен опит да бъде засилена рекламата на страната ни и в Полша, допълни Димитров. Той уточни, че в началото на септември се очаква журналистически тур от Германия, което също ще допринесе за популяризирането на страната ни.
Инициативата е похвална, въпросът е кой и при какви условия ще изработи бъдещите рекламни клипове за чуждите телевизии. Защото в родния телевизионен ефир нашите съседки се справят доста добре с популяризиране на туристическите възможности. В това отношение може да се каже, че първенец е Турция. Нейни реклавни спотове се излъчват не само у нас, но и в повечето популярни световни медии.
Всички ще се радваме на дълъг туристически сезон и на повече чужденци. Остава открит, обаче, въпросът с обслужването. В България то е несравнимо с това в Турция и Гърция.
ARTday.bg