FACEBOOK | Два милиарда потребители и нов облик на социалната мрежа

Html code here! Even shortcodes! Replace this with your code and that's it.

Споделете, харесайте, последвайте ни:

Компанията изрази волята си да сътрудничи с традиционните медии за борба с фалшивите новини

Ръководителят и съосновател на Фейсбук (Facebook) Марк Зукърбърг обяви снощи, че социалната мрежа вече е достигнала прага от 2 милиарда потребители, предаде Франс прес.

Прагът от 1 милиард потребители бе прехвърлен през октомври 2012 година.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Създаден през 2004 година, Фейсбук се превърна в интернет гигант и разрастването му не отслабва, най-вече благодарение на рекламата, която е основна част от приходите му. Чистата му печалба скочи с над 75 процента до 3 милиарда долара през първото тримесечие, а оборотът му се е увеличил с 49 на сто до 8 милиарда долара.

Групата купи други технологични компании, сред които Инстаграм (Instagram), УотсАп (WhatsApp) и Окюлъс (Oculus) и се впусна във виртуалната реалност и изкуствения интелект.

Като доказателство за волята си да се диверсифицира, Фейсбук ще предава на живо мачовете от шампионската лига за американските потребители чрез страницата Фокс Спортс (Fox Sports), стана известно вчера.

В понеделник групата съобщи, че започва да продуцира различни предавания, сериали и телевизионни игри. През 2016 година тя се впусна и в онлайн търговията.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Сега 33-годишният Марк Зукърбърг иска да постигне още повече и да повлияе на облика на социалната мрежа. „Напредваме, за да свържем цял свят, а сега работим, за да направим света по-близък, да обединяваме хората“, написа той в собствената си страница в мрежата.

Младият човек започна и обиколка в Съединените щати, за да чуе „надеждите и проблемите“ на американците, с което силно наподоби избирателна кампания. Някои медии твърдят, че е хвърлил око на Белия дом – след няколко години – но той отрича.

Резултат с изображение за facebook 2 milliard people

Фейсбук изглежда иска да бъде повече в „общност“, а не технологична компания, изтъква анализаторът Брайън Блау.

Компанията изрази и волята си да сътрудничи с традиционните медии за борба с фалшивите новини.

ARTday.bg

Следвайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/ArtDay.bg/

spot_imgspot_img

ПОСЛЕДНО

Робърт Лъдлъм: Това, което човек не си спомня, не съществува за него

Робърт Лъдлъм е продал над триста милиона копия от книгите си и това го прави един от най-печелившите съвременни автори. Автор е на близо...

Александър Солженицин: Истинската мъдрост е горчива

Мечтата му е била да умре в родината си. Така и става. Русия, която се е отказала от него, дълго време не е искала...

Ти ми даваш мъдростта да казвам „ДА“

„Да приемеш неизбежната тъга. Да се съгласиш с трагичното в съществуванието. Да не се настройваш срещу и да отричаш живота. Да спреш да го...

Йосиф Бродски: Следете вашия показалец, защото той жадува да обвинява

Йосиф Бродски се ражда на 24 май през 1940 година в Ленинград. Той е руски поет, носител на Нобелова награда за литература през 1987...

За кирилицата с любов

„Какво мислите?“, пита подканващо всеки ден социалната мрежа. Защото дори тя може да задава въпроси; да ги формулира, да ги напише и да ги...