Синът на политика уважи премиера на нов иновативен винен бранд
Най-желаният ерген в България попадна в плен на виното. Докато родните красавици се състезават за сърцето на сина на Ахмед Доган, елегантният красавец уважи ексклузивната премиера на иновативен винен бранд. MH (ЕМ ЕЙЧ) представи първата си селекция: MH Purple 2016 (Совиньон блан), MH Blue 2016 (Гренаш, Мурведър и Сира), MH Siler 2015 (Каберне фран, Каберне совиньон и Пти вердо) и MH Gold 2014 (Каберне фран, Каберне совиньон, Пти вердо и Мерло).
Премиерата в София Ивент Център събра истински ценители на качественото вино. Студио за танци „Deja Vu“ пресъздаде духа на божествената напитка в тематични танцови етюди, символизиращи усещанията, характера и вкусовете на съответното вино. Д-р Невен Енчев в компанията на представители на бизнеса и бранша се потопиха в емоцията на модерната винена приказка, преминаваща през няколко различни епохи. ,,Спящата красавица“, ,,Анастасия“ и ,,Вено Невено“ превърнаха премиерата на MH (ЕМ ЕЙЧ) в истински спектакъл. Създателите на линията вина Мария Христева, Димо Сербезов и Симеон Цветанов, заедно с екип от технолози, изби и професионалисти в бранша си поставиха за цел да бъдат еталон за качество. Сериите вина са лимитирани и са изцяло предназначени за ценителите на ексклузивното българско вино.
ARTday.bg
Следвайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/ArtDay.bg/