Полска компания „обу“ образи на класически произведения
KIWI е компания за обувки от Полша, която води кампания на ново ниво. Те не само представят нов творчески подход към идеята за това как да се говори за техните продукти, но са в състояние да привлекат подкрепата на водещите музеи, с цел да се създаде така наречената „добавена реалност“ за най-известните картини на класици от света на изкуството.
Идеята на кампанията „Завършени портрети“ (“Portraits Completed”) била да се създаде „долна“ половина на известни портрети, за да видим как бих изглеждали моделите в цял ръст.
Кампанията е спечелила две награди – „Златен лъв“ и „Бронзов лъв“ в раздел Print & Publishing като част от филмовия фестивал в Кан тази година. Победата се дължи не само на творческия подход, но и заради създаването на специално приложение за смартфони.
ARTday.bg
Следвайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/ArtDay.bg/